tisdag 15 februari 2011

Jag känner mig kreativ :)

Det är roligt att man kan sätta sig en liten stund varje dag och skapa något som man sedan kan vara glad/stolt över. Jag har nu under en tid ansträngt mig att stämpla massa motiv och färglägga dem. Men där emellan kände jag för att göra andra kort utan dessa motiv och därför finns det inget stämplat på dessa kort.


Ett tjejkort som går i mesta dels blåa toner, inte alla tjejer gillar rosa eller hur?!


Använt mig på detaljerna av en stans som jag gillar och av bling, kan det bli bättre :)


Det var ett tag sen som jag gjorde den här vikningen, men nu är den tillbaka här i form av ett kort med cafémotiv (eller vad man ska kalla det).



Ha det bra så länge. Får väl se om jag återkommer med mera denna vecka, just nu känns det som att kreativiteten bara sprutar ;) Håll tillgodo under tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar