lördag 12 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Under den här veckan hade jag som utmaning till mig själv att göra kort i temat alla hjärtans dag. Det är inte riktigt ett av mina favoritteman, men ibland ska man göra saker man inte alltid gör ;) Resultatet av det pyssel jag hann göra i veckan är detta:


Jag har inte använt mig av rub-ons så mcket förut. Dels tycker jag inte att jag har fått till det på ett snyggt sätt och dels har jag inte riktigt förstått vad man ska ha dem till. Men nu har jag vågat börja använda mig av dem och testar mig fram. Det ger en bra effekt på saker och ändå rätt roliga att hålla på med :) Blir kanske mer sådant som ni får se på mina alster i framtiden.


3D-figuren på denna altrade tändsticksask har jag byggt själv av ett stämplat motiv som jag färglagt. Det var riktigt roligt, blir nog till att göra fler sådana :) Egenhändigt gjorda figurer gav en ännu mer personligare touch förutom att det var fruktansvärt kul att göra dem.





Det var allt för mig så länge, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar