torsdag 17 februari 2011

Tänk vad man kan hitta...

När jag har sorterat bland mitt pyssel hittade jag två stycken påbörjade kort. De har nog legat ett bra tag och jag har inte vetat hur jag ska slutföra dem. Nu äntligen blev dem klara, såhär blev dem:


Det här kortet är i storlek 8cm * 6cm. Här hade jag bara gjort kortbasen och limmat fast ett mönstrat papper, nu fick detta kort en söt dekoration och lite glitter på sig.


Kortet är i sådan storlek att det passar ett vanligt kuvert. Det här kortet hade jag limmat fast det gröna pappret och satt på två dekorationen sen har det tydligen tagit stopp i min kreativitet. Nu när jag hittade kortet och utmanade mig att slutföra det så hittade jag inget som passade bättre med texten "cutie" än en forever friends björn som jag har gjort om till 3D-figur :)

Jag har testat en ny vikning (ny för mig). Har bara lite dekorationer kvar att göra på dessa projekt innan jag lägger ut dem. Om inget annat händer borde jag kunna lägga ut det i slutet av de n här veckan. See you ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar