söndag 31 juli 2011

Sommartävling - deltävling 9

Här i denna utmaning hos Scrap-Perra skulle man använda sig av någon geometrisk form och det behövde inte vara på allt. Jag valde att göra en minneslayout av min mormor. Såhär blev den:


Från tävlingskitet är blomman på layouten och jag har använt mig av två Bo Bunny papper, ett under fotot som bakgrund och ett som jag har gjort bokstäverna av i min cuttlebug.

Jag valde att använda mig av den geometriska figuren Cirkel och har gjort fotot i den formen och har därför cirkelformad fotomatta i form av ett tårtpapper. Bokstäverna och siffrorna har jag gjort med hjälp av min cuttlebug ochdå använt mig av alfabetet OLIVIA. Vet inte vad jag ska skriva mer, men titta gärna på bilden...
Har svårt att skriva då min LO berör mig starkt den träffar mig rakt i hjärtat samt att jag tycker jag fick till det klockrent för att beskriva hur jag känner för min "Älskade mormor"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar