lördag 24 september 2011

Höstkort

Svärmor och svärfar ska på 50-årsfest ikväll och de ska tillsammans med sina kompisar ge presentkort från ticnet i present. Dessa presentkort är som ni alla kanske vet rätt stora så därför kunde jag inte göra kortet i samma vanliga storlek (15*15cm) utan behövde göra det större.

Jag bestämde mig för att göra det i temat efter den årstid som är ute just nu, hösten. Jag gjorde kortet i storleken 15*30cm (ett helt cardstock). Jag har använt mig av mönstrade papper som även de har hösttema.


På framsidan har jag använt mig av två olika mönstrade papper. Texten "Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns" har jag skrivit ut på ett mönstrat papper med hjälp av min dator och skrivare.




Till vänster ser ni den fick jag gjort där presentkorten kommer att finnas senare. Till höger har jag dekorerat den plats där allas namn och grattishälsningen kommer att stå =)


Kunde inte låta bli... Jag satt även här en liten dekoration och sedan skrev jag mitt namn för att visa vem som gjort kortet =))

Ha en trevlig lördagskväll, på återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar