söndag 11 september 2011

Grattiskort i starka färger

Igår skulle vi iväg på kalas till en tjej som fyllde 16år. Eller kalas, födelsedagsfirande kanske är det mer rätta ordet på det hela. Det serverades lunch och fika i alla fall. Jag hade inget kort som passade tillfället så jag fick göra ett nytt. Visst är det konstigt man har en hel drös med kort men inget passar just då, lustigt :p
Såhär blev kortet:


När jag satt mig ner och skulle börja skapa hade jag i tanken att det skulle kunna ge lite höstkänsla och ha mycket starka färger. Jag har använt ett roströdaktigt papper som kortbas. På det har jag limmat fast ett färgglatt, blommigt mönstrat papper och runt om det pappret har jag lindat svart snöre. Ovan på detta har jag satt fast en 3d blomma gjord av diecuts.

Vad gillar ni mitt höst kort? Kommentera gärna nedan.
Ha det bra så länge, på återseende =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar