tisdag 27 september 2011

Det var ett tag sen...


...som detta månadspaket kom hem till mig. Jag tror att det är så lång tid som ca ett år sen =P Tänk hur det kan bli ibland...
Nu har jag hittat det när jag sorterade och gjorde fint i mitt pysselrum =) Det är höst igen och därför passade det bra att ta sig an detta inspirationspaket. Jag ska göra så mycket det bara går med det som finns i paketet, förutom att vissa tillägg såsom dekorationer eller enfärgade cardstock kommer användas.

Idag fick jag en beställning av en vän på ett höstkort och då passade jag på att använda mitt kit. Såhär blev det kortet:




Fler kort lär det bli av kitet då jag har en hel del kvar av det. Håll utkik under veckan och se vad jag hittar på att göra av det resterande materialet.

Ha en trevlig kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar