lördag 13 augusti 2011

Grattiskort

Jag fick i uppgift av släktingar att göra ett grattiskort till en som fyller 50år och hon gillar färgen lila väldigt mycket och då blev det bestämt att kortet skulle göras i den färgen. Såhär blev mitt resultat.


Mina mönstrade papper som jag valde att använda kommer ur ett papperspack som heter "Spring time" med forever friends nallen. Motivet är en popcorn the bear nalle och motivet är färglagt med promarkers. Lite lila bling för att det ska hända något på kortet. Och sen har jag använt mig av färdiga bokstavstickers som liknar plyschmaterial om man känner på dem. Till sist har jag mistat kortet med genomskinlig mist för att få lite glitter effekt. (Tyvärr syns inte det sista så bra på fotot)

Nu är det dags att göra ett kort till en sexåring som ska firas imorgon =) Ha en bra lördag allihopa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar