lördag 30 juli 2011

Sommartävling - deltävling 7

I Scrap-Perras sommartävling, som ni vet att jag är med i, skulle man i utmaning 7 scrappa efter recept. Receptet hittar du här! Nu har min kreativitet kommit igång och jag har gjort ett nytt tävlingsalster till deras tävling. Den här gången gjorde jag en LO utifrån receotet och den blev såhär:







Jag har på min LO använt mig av två mönstrade papper från mitt Bo Bunny-kit. Bandet tvärs över layouten, bokstäverna som gör rubriken, hjärtbradsen på fotona samt dekorationen längst ner i högra hörnet kommer också från mitt kit. Sen var ett av kraven att toppa med blommor och bling dem har jag lagt till från sånt jag hade hemma.

Jag gillar färg, syns det ;)

Ha en bra lördagskväll allihopa.Själv blir det en massa scrappande för mig. Har tre deltävlingar till som ska hinnas med senast imorgon :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar