torsdag 30 juni 2011

Sommartävling - utmaning 8

Återigen har jag gjort en av utmaningarna i Scrap-Perras sommartävling :) Den här gången var det en LO publicerad i forumet och utmaningen var att man skulle scraplifta den LO'n.
Jag blev så inspirerad av upplägget att jag liftade LO'n rakt av förutom att jag dragit några dekorationer lite till höger för att det skulle passa min LO. Så här blev mitt resultat:



Min LO är gjord på en blå cardstock som jag har mattat färgen på med chalk "creamy brown" och vit pan pastel. Sedan har jag använt mig av tre mönstrade Bo Bunny papper ur mitt tävlingskit. Det gula bandet med bollarna på, tygblomman uppe till höger och dekorationen till vänster i form av en blomma är också ur mitt tävlingskit. Det sista som kommer från mitt tävlingskit är bokstäverna och siffrorna till "LUCAS" och "2010".
Texten Adorable är en rub-ons som jag använt mig av och färgat i den färg som passade min LO.

Ha en fortsatt bra kväll :) På återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar