måndag 30 maj 2011

Underbar helg...

...med en trevlig stund med massa trevliga människor på Uppsala pyssel- och scrapmässan.



(Korten ovan är tagna i vår monter)




Igår satt jag och demade lite på mässan, de som passerade vår monter just då kunde stanna och titta på vad jag gjorde om de ville. Tanken var att visa två olika stansar och hur man kan göra egna brads (med brads tillverkningssetet vi säljer). Korten nedan visar hur resultatet blev och vilka stansar jag har använt mig av. Allt material går att hitta hos oss (Min lilla bod) förutom banden som jag använt på kortet för dem är köpta hos Scrap-Perra.





(den ena stansen heter dolly dods och den andra kommer jag inte ihåg rätt namn på just nu så jag uppdaterar det när jag kollat upp det, lovar rätt namn kommer)

Tack alla besökare för en trevlig mässa. Ser fram emot nästa gång... Ha en fortsatt trevlig dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar