måndag 25 april 2011

Månadspaket MLB

I februari fick jag detta månadspaket av Min lilla bod, där jag är inspiratör i ett härligt gäng och skulle göra inspirationsalster av det.


Såhär blev lite av det jag gjort.






Ni som var uppmärksamma när ni tittade på första bilden har redan konstaterat att jag inte använt mig av knapparna som följde med i paketet. Jag insåg och konstaterade till min 'fasa' att jag har glömt bort dem/inte skapat något alster med dem. Ni får hålla tillgodo med dessa alster så länge så ska jag med de bitar som finns kvar av månadspaketet se till att använda mig av knapparna.

Ber om ursäkt att en del av bilderna inte är helt perfekta men hittade inte på min kamera till att göra detta inlägg så det fick bli till att använda mobilens inbyggda kamera vilket resulterade i mindre bra bilder, tråkigt men sant.

Ni som är nyfikna på vad Min lilla bods kreativamötesplats är för något så titta in här. Det finns också en blogg som går att följa som tillhör Min lilla bod och som ska uppdateras kontinuerligt, den kan du läsa här.
Ta er en titt :)
På återseende/Pillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar