onsdag 23 februari 2011

Hittade en variant av teljuskort :)

Jag googlade på teljuskort för jag tycker det är roligt att skapa presenter av olika slag och jag hade upptäckt en blogg med ett inspirerande alster. Så efter att ha hittat på det alstret igen och försökt hitta en mall på hur man kan göra så blev mitt resultat såhär:

Här är den första som jag gjorde. På det mönstrade pappret med citrusfrukter har jag haft på glitterlim. Som knäppning har jag använt mig av kardborreband.



Här är bilder på ask nummer 2 :) Här har jag gjort med lite mindre färgglada papper. För att hålla ihop denna ask så har jag valt att använda mig av ett band och genom att knyta en rosett. På framsidan finns ett motiv med texten "Istället för en blomma". Motivet har jag färglagt med promarkers och till saken hör att det är första gången som jag använt mig av dessa pennor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar